Du har aldrig gillat polotröjor!

Jaaa, jag snor Linns idé för ett blogginlägg - googla ditt namn plus "är" och klistra in dom första träffarna!

"Matilda är så fin och söt. Jag dricker jätte-skum whisky."

"Matilda för tillfället inlagd på LPT efter en rad incidenter."

"Matilda är en helt fantastisk person och en underbar vän."

"Mor Matilda är könsstympad - I förrgår skrev jag om annonsen för Mor Matildas skinka och hur dom personifierat skinkan så att copyn lydde: ...kokas hon långsamt..."

"Dramat är över - Matilda är räddad

I en vecka satt katten Matilda fast högst uppe i en 20 meter hög tall."

"Matilda är glad och gillar barn - Matilda är söndagsskollärare i Sionförsamlingen, eftersom hon älskar barn (och Jesus). Matilda är en riktig lekfarbror, hon har många skojiga lekar att dra fram ur ärmen."


"Matilda är sin pappa Heath Ledger upp i dagen!"
 
Det där gav ju en hel del intressanta uppslag för en alternativ identitet. Så, vad vill jag helst vara? Tvångsintagen på psyk (hm, har jag redan testat), en död gris, en kändisunge jagad av paparazzis... Nä, vet ni vad, allra helst vill jag vara katt. Att sitta fast i ett träd kan man väl stå ut med bara man blir räddad. MEN (och snälla slå mig inte) på andra plats kommer... SÖNDAGSSKOLELÄRARE! Att älska barn och Jesus låter väl som en bra tillvaro? Det är i alla fall bättre än sälja psykedeliska substanser och dela med sig av självmordstips på diverse skumma hemsidor, eller spela in snuff movies med hamstrar. Eller vad det nu är som folk i allmänhet sysslar med nuförtiden.

GIV MIG NU EN HARPOSPELARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0