Fucking Finede

"Liksom moderaterna har vi inte bytt politik, bara utseende."

Ha ha ha.

Och här mina damer och herrar har vi några roliga kommunistvitsar:

http://www.yelah.net/articles/humor051124

Jag skulle egentligen skriva ett riktigt blogginlägg men jag måste hinna klart med syjuntan innan jag återvänder till hufvudstaden. Jag har hamnat i DIY-psykos. Jag har slaktat gamla t-shirts och gjort tygmärken av delarna. Jag har slaktat en kavaj och satt dit slagen på min sammetsrock som jag ska ha på Halloween. Jag har sprättat bort blixtlåsen på mina urgamla bondagebyxor och satt på mina nya jeans som jag hittade scheissebilligt på Emmaus. Jag har spraymålat min plånbok som jag hittade i 44:ans gratislåda. Jag har gjort en rödsvart scarf av gamla t-shirtrester. Jag har satt resårband i Davis gamla mössa så nu passar den scheissebra. Däremot har jag inte tillverkat några kläder till min chiuaua. Vänta, jag har ingen. Jag har bara en stor fet bondkatt som älskar mig gränslöst.

JAG SKA GÅ MED I HEMSLÖJDSFÖRENINGEN!

För övrigt har jag en seriös crush på subcommandante Marcos, vilket är intressant eftersom ingen utomstående har sett hans ansikte. Kul att vara kär i en skidmask. Men, nu vet vi ju alla att det inte är utseendet som räknas utan poesi, humanism, uppror och humor. Che Guevara kanske var snygg men vem bryr sig? Man kanske ska gå med i Facebookgruppen "Che Guevara was a murderer and your t-shirt is not cool".

MEN VAD FAN, KAN MAN INTE BETALA EN FET SUMMA PENGAR FÖR SIN BLOGG SÅ MAN SLIPPER DEN DÄR JÄVLA REKLAMEN FÖR DEN JÄVLA TIDNINGEN CHIC MITT I MIN JÄVLA BLOGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0