KUKEN!!!

DET ÄR KUKEN! Som Åke Jävel brukar säga (sjukt bra serie, kolla upp den). Han brukar även säga: Det är bättre att spränga saker än att privatisera dom. Jag säger: Det är bättre att spränga folk än att kvotera in dom!

 

Här var man helt säker på att man hade lyckats skaffa sig en bostad. Så säker att man faktiskt hade berättat om det för folk. Jag uppfattade det i alla fall som att jag fick ett löfte om att få flytta in. Jag fick ju till och med välja ut ett rum för helvete. Att jag sen skulle träffa dom som bodde där en annan dag kändes mest som en formalitet så att dom skulle få se att jag inte var ett psycho. Men dagen efter mötet med dom mailar den jävla värden och säger att han och dom boende har kommit fram till att det kanske är bäst om en mix av tjejer och killar bor i huset och att dom i stället vill leta efter killar som kan bo där. 

 

JAHA??? Dom kunde inte ha kommit fram till detta liiite tidigare? Då hade dom ju kunnat koncentrera sig på att hitta killar direkt i stället för att släpa dit mig och en tjej till helt i onödan och ge oss falska förhoppningar. Och varför fixade värden först en visning med mig ensam om det var dom boende som skulle bestämma? Verkar ju lite meningslöst att släpa dit mig två gånger, menar jag. 

 

Jag blir så JÄVLA förbannad på all jävla skit som folk får för sig. Som att det skulle vara jättestor skillnad på folk bara för att dom har fitta och kuk. Att vi förväntas bidra med olika saker på nåt jävla vänster. Som om man inte vore en individ. Ursäkta, är det inte på sin plats att kvotera in bögar, invandrare, cp-skadade, moderater och arbetare i kollektivet också, i stället för en massa vita medelklasstudenter från norra Europa? Vad fan, jag kan gå med på kvotering när det gäller exempelvis Bolivias regering, men det här är ju bara larv. 

 

KUK! GE MIG EN KUK! (Nej, inte på det viset, era perverterade mähän) Men jag inser omöjligheten i det. Men det vore fantastiskt om man kunde byta namn till nånting helt könsneutralt och klä ut sig till det kön man för tillfället ville ha. Om nån påstår att man är tjej är det bara att förneka det, och vad ska dom göra då? Be en ta av sig byxorna? Fast det är klart, dom där jävla sista siffrorna i personnumret... FUCK YOU!

 

För övrigt lever jag i misär. Jag slarvade med maten och drabbades av avgrundshunger, så nu har jag magsmärtor och mår illa. Jag kan i alla fall äta utan att spy, det är positivt. Och jag tror jag håller på att bli bättre, men det krävs en strikt diet på jordnötssmörsmackor och pizza. Inte mig emot, ha ha. Sen har dom inte ringt från jobbet, så jag har varit ledig. Vilket jag i och för sig behöver, men jag har sovit typ halva dygnet vilket är förödande. Man vaknar och har ont i ryggen och hela jävla kroppen, och huvudvärk får man också gärna om man sover för länge, som om det inte räckte med hungern. Förresten har jag fått ont i halsen också. Jag känner mig allmänt sjuk, svag och jävlig. Fast nu har jag duschat så jag är i alla fall inte skitig längre. Men ändå. 

 

Jag är förbannad på sotaren som aldrig ringer och berättar om jag har fått det där jävla jobbet, han svarar inte i telefon heller. Och Gävle studentkår har skickat en påminnelse om kåravgift, det var för fan ett år sen jag var registrerad hos dom, vill dom bara jävlas? Jelena skjuter upp sin flytt till Uppsala så nåt band blir det inte än på ett tag. Jelena, jag saaaaknar dig! Jag var barnvakt åt Edith igår och hon kravlade bara omkring på golvet och skrek och skrek tills hon började hosta, hur tröstar man ett barn som inte ens låter en peta på det? Det gick bara högst tillfälligt med sagobok, ost, gosedjur med mera. Försökte bädda åt henne på soffbordet till och med. Till slut kom Stina hem i alla fall, Edith blev jätteglad. Jag med, ha ha... 

 

Jag har lånat Isabellas rum ett tag men nu kommer hon hem från Italien. Tillbaka till extrasängen... Hennes jävla hylla kollapsade helt plötsligt, alla hyllplan bara gav vika och alla mina grejer hamnade i en gigantisk köckenmödding på golvet. Jag höll på att få en hylla i huvudet också. Jag kunde ha dött!!!

 

En positiv sak är att a-kassan inte jiddrade med mig när jag ringde i dag. Jag har ju inte fått iväg min ansökan än fast jag blev arbetslös för tre månader sen, och nu har jag ett jobb. Hur fyller man då i blanketterna? Men det visade sig vara skitenkelt. Jag kunde inte tro att ingen ville jävlas med mig för en gångs skull. Så förhoppningsvis får jag ut dom där pengarna snart och kan betala tillbaka mina skulder och få pengar över att leva en månad. WOHO! 


Kommentarer
Postat av: Jelena

Aaaw, jag saknar dig också!

Vore det endast upp till mig, hade jag nog flyttat upp inom mycket kort tid.

Idag läste jag ytterligare en krönika av Johan von kukStein. BIG MISTAKE! Fattar han inte att han skapar en massa människor med vansinnesdåd-potential med sitt skitsnack?



Så synd att du inte fick ta del i boendet, som du tänkt. Men egentligen, kanske lika bra, nu när man får veta hur de egentligen tänker, menar jag.

Bajsmänniskor.

2008-10-08 @ 15:23:54
Postat av: Matilda

Det är kuken... The dude alltså. Ha ha, jag är glad att jag bara är hemma och tycker synd om mig själv för då riskerar jag inte att läsa Metro. Han tillhör korsfararnas skara. Såna ska man akta sig för...

2008-10-08 @ 18:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0